Tájékoztató elektronikus ügyindítás lehetőségéről

 

Tájékoztatjuk az ügyfeleket, hogy a https://ohp-20.asp.lgov.hu weboldalon (Önkormányzati Hivatali Portál) felületen lehetőség nyílik az elektronikus ügyintézésre.


Az Önkormányzati Hivatali Portál az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.


Az Önkormányzati Hivatali Portál az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára egyaránt lehetőséget biztosít a szakrendszeri alkalmazásokhoz kialakított, elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybevételére.


Az ügyindítás egy elektronikus űrlap benyújtását jelenti. A település és az ügy kiválasztása után az űrlapkitöltő alkalmazás segítségével az ügyfél kitölti az űrlapot, majd beküldi az önkormányzat hivatali tárhelyére. A címzett önkormányzat iratkezelője érkezteti a benyújtott űrlapot és iktatás után bekerül a megfelelő szakrendszerbe vagy eljut az ügyintézőhöz. Jelenleg az önkormányzat adó, ipar-, és kereskedelmi, hagyatéki leltár, birtokvédelmi, anyakönyvi és szociális ügyei támogatottak szakrendszeri fejlesztésekkel az önkormányzati ASP rendszeren keresztül.


Az Önkormányzati Hivatali Portál elérhető még a https://tuskevar.asp.lgov.hu oldalon is.


Közigazgatási határozat bírósági felülvizsgálata, illetve a birtokvédelmi határozat megváltoztatása iránti perekben a kereset benyújtásához szükséges elektronikus űrlapok az alábbi linken tölthetők le:
K01 nyomtatvány - Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
P26 nyomtatvány - Űrlap keresetlevél beterjesztéséhez jegyző birtokvédelmi határozatának megváltoztatása iránti perben
Általános Nyomtatványkitöltö (ÁNYK) keretprogram

Szalontai Károly

Tel.: 30/625-7538

Ellátási terület: Tüskevár, Apácatorna, Kisberzseny

A 302750-507.sz. vadászterület határának megállapítása (érintett települések: Apácatorna, Tüskevár)

A 301350-508. sz. vadászterület határának megállapítása (érintett települések: Apácatorna, Kisberzseny, Kiscsősz, Kispirit, Nagypirit, Tüskevár)

 

Az OBDK-t a kormány az Országos Betegjogi, Ellátottjogi, Gyermekjogi és Dokumentációs Központról szóló 214/2012. (VII.30) Korm. rendelettel 2012. augusztus 1-jei hatállyal hozta létre. Az OBDK központi hivatalként ellátja a betegek jogainak hatékony védelmét, és letéteményese az ellátotti és gyermeki jogok védelmének.